tirsdag 2. juli 2013

KUB avklart

Kan ikke beskrive den fölelsen det var å se babyen vår på ultralyden i dag, det kom en liten tåre:) alt så ihvertfall bra ut og vi fikk risiko 1:1864 for downs og 1:20 000 for de to andre kromosomfeilene, som må sies å være et bra resultat.
Litt skuffet over informasjonen fra barnmorskan, for jeg var helt sikker på at risikotallet baserte seg på en kombinasjon av utralyden jeg gjorde i dag og blodprøven jeg tok for et par uker siden. Det var det jeg fikk beskjed om da av min barnmorska, men hun som gjorde UL i dag sa at blodprøve resultatet hadde ikke hun noe info om. Hmmm. Så nå har jeg mailet Camilla (min barnmorska) og spurt om mer info, håper hun er rask til å svare.

Her er i alle fall vår lille bebis, 10 uker og 4 dager gammel


H*n var veldig aktiv og det overrasket både meg og M, vi hadde abslutt ikke forventet det. Alt skjedde så fort og bildet av bebisen kom opp på skjermen med en gang. Herregud, er virkelig den der inne i magen min! Så nå går vi rundt på liten lykkeboble, M slapp all uro og ringte og sms'et rundt i hele går og fortalte til "alle". For en opplevelse!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar