onsdag 10. juli 2013

Bekkenløsning? Gravid uke 13+5

Kan ikke akkurat påstå at jeg har noen kraftig bekkenløsning, men de siste dagene så har jeg merket at det verker litt mer i det nedre området, spesielt skambeinet og da mest når jeg har sittet stille en stund eller ligget. Det er nok sikkert begynnelsen på noe, men man får jo bare håpe at det holder seg til normale graviditetsplager og ikke blir noe ekstremt.

I dag starter ferien, tre og en halv uker å bare kose oss på hytta og slappe av. Herlig! tiden kommer til å gå så fort og når vi er tilbake igjen fra ferien så er det bare en uke til RUL og deretter kun en liten liten uke til jeg er halvveis. Det er faktisk helt uvirkelig å tro!

Satser på at det kommer en reell kul på magen de nærmeste ukene, så det kan begynne å se ut som jeg er gravid og ikke bare litt blubbete på magen :)

Ellers så er graviditetssymptomene fra den første tiden blitt litt mildere, ikke like intensivt sulten eller like trøtt hele tiden, føler meg litt mer som et "normalt" menneske.. eller iaf så normal som det går an å bli i denne tilstanden.

Men nå blir jeg hentet på jobben, ferie here we come!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar