onsdag 3. juli 2013

Lite søvn i natt

I natt var første gang siden graviditeten at jeg hadde problemer med å sove. Etter det fine resultatet på ultralyden i går så var vi ute og feiret litt med god mat og til dessert så drakk jeg to kopper grønt te.. skulle jeg aldri gjort, da flyr jeg på do konstant! Og kl 03, etter sikkert den 5 doturen så var jeg lysvåken..

Kanskje også en kombinasjon av at jeg lå og tenkte veldig mye på om vi skal finne ut hvilket kjønn det er på neste RUL som er om 6 uker.. M vil det veldig gjerne, men jeg har vært i mot det - til nå, nå tror jeg kanskje at jeg har endret meg. Har alltid tenkt at det blir så mye mer spesielt om man ikke vet og at det er en overrraskelse, men nå tenker jeg mer at det blir spesielt uansett om man vet kjønnet eller ikke.

Så da heller det nok mot at vi kommer til å vite det om 6 uker :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar