mandag 2. desember 2013

Gravid uke 35 - Råmelk

Sånn, da var det starten på de siste 3 ukene med jobb. Helt utrolig.

Var jo hjemme i Norge i helgen hos mamma og pappa. Har slappet av mye pluss en del shopping. Må enda si at jeg føler meg ganske trøtt i dag. Behøver mye hvile om dagen merker jeg, men klarer ikke helt å ta det nok med ro. Er jo alltid noe som skal fikses og ordnes og i dag skal det julepyntes hjemme. Rakk jo ikke det før 1. advent iom at jeg var borte. Så M har bestilt julpysselmys i kveld.

Apropo overskriften, så merket jeg for første gang i går at det kommer litt råmelk fra brystvortene. Jeg har merket tidligere at det på en måte har samlet seg litt mer talg eller hva det nå er der, sikkert tørket råmelk - men det har ikke vært så annerledes enn før så har ikke tenkt så mye på det. Ikke sånn at det synes eller noe. Men i går når jeg klemte på venstre brystet så kom det noen små dråper. Fasinerende.

Og i dag er det akkurat 40 dager igjen til due date, altså mindre enn 6 uker. Føler at magen har vokst en del den siste uken, føler meg mer sprengt enn vanlig. Og har hatt en del mer kynnere hele helgen. Merker at jeg får en økning i det så fort jeg har fløyet. Håper det roer seg litt nå de nærmeste dagene.

Denne uken er det siste gang med både pilates og vanngymnastikken. Så nå får jeg passe på å være flink til å gjøre litt pilatesøvelser hjemme på egenhånd. Må være litt flink nå famover til å tenke på hva jeg spiser pluss trene litt sånn at jeg ikke føler meg helt sprengt. Den følelsen kommer veldig fort med en gang jeg har spist.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar