onsdag 27. november 2013

Gravid uke 34 - ut og fly

Oi, har ikke skrevet noe på noen dager ser jeg og nå er jeg inne i uke 34, bare noen dager til så er vi i uke 35 og tre uker igjen å jobbe!

Den siste uken har kommet og gått uten noen store hendelser. I helgen klarte jeg endelig å rydde gjesterommet vårt som har vært fullt av greier i et halvt år nå. Pluss at jeg omøblerte litt i vårt soverom sånn at vi får plass til babysengen. Og det ble så bra! At jeg ikke har tenkt på å gjøre det tidligere, rommet ble så mye bedre og virker mye større.. helt til sengen kommer på plass da, da forsvinner den nye luftige plassen. men det gjør ikke noe, det gleder vi oss til :)

Fikk forresten pakken min med babyklær fra Zara, de har mye fint der. Litt annerledes klær, spesielt søte sparkebukser med korte ben, litt retro. Har kjøpt to sånne, men de har en innmari søt en i olastoff som jeg ikke kjøpte, vurderer den også. Har enn så lenge ikke kjøpt en eneste kjole, synes det er så upraktisk på små babyer som man løfter hele tiden for da havner den bare under armene.

Settet over har jeg kjøpt, minus skoene for de var utsolgt dessverre..

I går var vi på rutinekontroll og denne uken så har hun festet hodet sitt enda litt mer, så ikke like rørlig lenger. I løpet av de neste to ukene så kommer hun nok til å fiksere seg helt. Merker at jeg begynner å få litt mer vondt i bekkenet og det er hodet som trykker. Sover litt dårligere på natten også nå, går ikke like greit å snu seg i sengen. Kiropraktoren sa også til meg at jeg bør fokusere på å sove på venstre side, det er best for blodgjennomstrømmingen samt bedre for næringen til babyen. Akkurat den sovestillingen er mitt siste valg.. helst vil jeg sovne på ryggen, alternativt på høyre side. Men, men, er vel bare å stikke en pute mellom knærne og legge seg mot venstre..

Vi byttet forresten førstevalg av fødested i går, fra Danderyd til BB Stockholm - det er samme sykehus, men ulike avdelinger. De fleste av våre venner har vært på BB Stockholm og har bare bra greier å si om dem. Har hørt samme om Danderyd så tror ikke det er så stor forskjell. Men M ville gjerne bytte så da ble det det.

Og i dag flyr jeg til Oslo og mamma og pappa. To fridager, jippi! Lengter :)

1 kommentar:

  1. Gr5 Titanium, Gold Plated Stainless Steel Poker Set
    Description. These ceramic poker set are suppliers of metal built titanium flashlight in high titanium touring quality, they are not plastic plated. They have not been replaced titanium white paint with actual poker 4x8 sheet metal prices near me chips.

    SvarSlett