tirsdag 25. juni 2013

Gravid uke 12 (11+4) TRØØØØØØTTTTere enn trøttest!

Trodde verste trøtteperioden var over jeg nå... men disse to siste dagene på jobben har virkelig vært en pers! Akkurat nå føles det helt uutholdelig å sitte her, det kryper i hele kroppen.. gjør nesten litt vondt å holde seg våken.. jeg vil virkelig bare hjem og legge meg.

Har jo begynt med jerntabletter, men har ikke merket så stor forskjell på trøttheten enda må jeg innrømme.. mest bare at magen er litt tregere.

I helgen feiret vi midsommar og da var vi nødt til å fortelle det til litt flere venner.. blir ganske så synlig når man omgås en hel helg. Så nå er det ute hos flere og flere. Vi ville jo egentlig ikke si det til noen flere nå før KUB'en på tirsdag, men det får vel bare bli som det blir.

Puppene fortsetter å være store og magen blir iaf ikke mindre. Det er faktisk litt vanskelig å skjule det, litt avhengig av klærne, men en tight singlet er utelukker for å si det sånn.

Teller ned til ferien, 2 1/2 uke igjen å jobbe, can't wait! og når jeg er tilbake fra ferien så er det ca bare 5 måneder igjen å jobbe, ganske utrolig å tenke på egentlig :)

Jippiiii, nå kom en kollega med is, førstemann til mølla.. jeg var langt fram i køen for å si det sånn :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar