mandag 10. juni 2013

Gravid uke 9+3

Dårlig oppdatering for tiden, men det skjer veldig lite så det er ikke så mye spennende å skrive om egentlig. Skal på første møtet hos barnmorskan på fredag så går og venter på det. Utenom det så går vi og venter på den "magiske" 12 ukersgrensen.

I helgen fortalte M nyheten for sine 3 nærmeste venner. Tror han synes det var veldig deilig å endelig få prate litt om det.

Ellers fortsetter magen å være unormalt stor synes jeg. Merker ikke så mye på klærne for jeg går allerede kun i tights og store overdeler, så har ikke helt oversikt over hvor trange olabuksene f.eks har blitt. Får helt klaustrofobi av tanken på å ta på meg olabukser som strammer over magen.

Og så kan jeg trygt si at jeg allerede er ganske lei av å ikke ha en eneste hel natts søvn uten å måtte løpe på do minst en gang. Merker det mest i helgene når jeg gleder meg til å sove litt lenger, får da må jeg minst opp tre ganger i løpet av natten/ tidlig morgen.

Trøtt er jeg fortsatt også, og har ingen ork til å gjøre noe ekstra. I hvertfall ikke trene! Før spilte jeg tennis 1-2 ganger i uken, men det har jeg ikke hatt lyst til på veldig mange uker. Det sies jo at man oftest får tilbake en del av orken i 2. trimester.. kan jo alltids håpe på det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar