torsdag 20. juni 2013

Positive gravidsymptomer

Først og fremst, Sexen!

Sex - merker at jeg har mer og sterkere lyst enn vanlig og sexen er virkelig helt topp. Er veldig glad for at M fortsatt tenner på meg tross økende mageomfang :) I og med at puppene også har vokst en del så så virker han mer enn fornøyd, så kommer aldri et nei derifra i i hvertfall!

Neglene - neglene er supersterke og vokser som ugress. Nå har jeg sterke negler til vanlig også og de holder seg oftest lange av seg selv, men nå er de virkelig superbra. Normalt så er det alltid en eller annen negl som kan flise seg litt eller få ett hakk i kanten, men det har jeg ikke sett noe til siden graviditeten startet. Bare å takke og ta i mot.



Håret - de fleste sier at håret får bedre kvalitet, og det lärte jeg også på frisørskolen, at hormonene gjør at man mister mindre hår under graviditeten og derfor føles håret tykkere. Jeg som har et typisk nordisk fint og ganske tynt hår håper jo selvfølgelig at den bivirkningen infinner seg snart. Enn så lenge kan jeg ikke si at jeg har merket så veldig forskjell. Det har kanskje fått en litt bedre kvalitet, men kan ikke helt påstå det heller.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar