tirsdag 29. oktober 2013

Gravid uke 30 (29+4)

Har hoppet over en hel uke ser jeg.. uke 29 kom og gikk ganske fort uten å gjøre seg spesielt bemerket.

Det jeg merker mer av nå er at jeg får veldig mye kynnere på kvelden. Det går fint på jobben under dagen, men så fort jeg kommer hjem og etterhvert slapper av i sofaen så kommer de og det er ekstra slitsomt å reise seg opp. Jeg føler meg fortsatt ikke så veldig stor, synes ikke magen har vokst så veldig mye siste ukene, så det er ikke det. Mer at magen oftere er helt steinhard. Det er vel det som er mest slitsomt akkurat nå. Har ikke noe mer vondt i hverken rygg eller bekken, der er tilstanden stabil.

Vekten denne uken startet på 66,8 - så 200 gram økning fra forrige uke.

I helgen var jeg hjemme hos mamma og pappa. Tok en langhelg fra torsdag til fredag. Deilig, slappet av handlet litt mer babytøy :) Denne gangen smøg det seg inn litt mer rosa, vanskelig å la være. Handler fortsatt mest basgreier, som bodies og strømpebukser - synes det er vanskelig å kjøpe så mye annet, spesielt siden jeg ikke vet hvilken str som kommer til å passe henne når hun kommer. I tillegg er det jo midt på vinteren så da kommer det til å gå mest i ullundertøy og en kosedress før hun havner under voksipose og ullteppe i vogna. Så mye pynting blir det ikke den første tiden, det får komme til våren :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar