onsdag 21. august 2013

Uke 20 - Sparkefest i magen

Det var ikke mange dagene siden jeg begynte å kjenne sparkene i magen, ihvertfall først for en uke siden da jeg virkelig forstod at det var spark og ikke luft! Og etter de første forsiktige bevegelsene så hadde lillejenta en veldig aktiv helg, med tydelige spark og tydelige bevegelser på utsiden av magen.

Men de to-tre siste dagene nå så har hun roet seg litt, og da blir man jo selvfølgelig bekymret med en gang.. nå kommer det litt mer sporadisk, noen dager har det vært mange spark på rad, mens nå de siste dagene så kan det komme et spark og ikke noe mer. Det gjør jo at det blir litt vanskeligere å oppfatte det. Men de er der, det er jeg sikker på!

Skal hjem i neste uke, hjem til mamma og pappa :) og treffe venninner og kusine som også er gravid, hun er to måneder før meg og skal også få en jente. Det skal bli veldig koselig, jeg gleder meg! Og så er det så koselig at hun har begynt å sparke, så kan mamma få kjenne også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar