fredag 20. september 2013

Gravid 24 uker - Gravidtrening

I dag har jeg gått 24 hele uker. Det høres ikke så lenge ut i antall uker synes jeg, men når man tenker at det den her helgen er eksakt 5 måneder siden jeg ble gravid (i går skjedde befruktningen i april og i morgen er tilsvarende dag i april for fem måneder siden som de satte tilbake to embryo) og at det nå er 4 måneder igjen, så føles det litt lettere å forstå.

Begynner å bli veldig utålmodig etter å få treffe henne nå. Er så utrolig nysgjerrig på hvem hun er og hvordan hun ser ut. Etter å ha gått gjennom en periode der vi absolutt ikke visste om vi noen gang kom til å klare å få en baby som har både mine og M sine gener, så føles det veldig uvirkelig.

Jo, har endelig meldt meg på litt ulike kurser. Skal begynne på vanngymnastikk i neste uke, og gravidpilates i begynnelsen av oktober. Føler at jeg behøver å styrke kroppen min, begynner å merke at den er litt tyngre og at det verker litt her og der, sepesielt i bekkenet og ryggen. Litt trening kommer nok til å gjøre susen :)

I tillegg så har vi meldt oss på fødselskurs, et kurs som skal forberede oss begge på hva som skjer i forkant og under fødselen. Kurset går over to dager. Vi skal også gå på et profylaxkurs hadde vi tenkt, men det blir først litt senere.

Men nå er det helg og om noen timer så bærer det av på hytta :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar