fredag 6. september 2013

Uke 22 - Ammebh

Når jeg var hjemme i helgen og var ute på baby og gravidshopping med mamma så kjøpte jeg en ammebh.. var først og fremst mamma som syntes det var smart allerede nå pluss at hun kjøpte ammeinnlegg i ull som tydeligvis skal være bra mot betennelser og sånt, sepesielt når man som jeg kommer til å amme midt på kaldeste vinteren. Det er mye man skal lære seg gitt! Da er det bra att man har mamma :) og venninner med erfaring som kan gi tips og råd om sånt man ikke har peiling på. Føler at det er en del som jeg aldri har tenkt på og som det i alle fall hadde tatt lang tid for meg å finne ut om ikke man fikk gode råd av de rundt omkring.

Som sagt, kjøpte i alle fall en ammebh. Generelt synes jeg ikke de er så veldig spennende og synes ikke de gir helt det ønskede løftet som spilebher gir.. er kanskje mest uvant, at jeg ikke er vant til å gå med myke bh'er hvor puppene henger litt mer.. Men må innrømme at den var veldig behagelig da og rommer de voksende puppene, selv om den er litt stor nå - fikk beskjed om å gå ut i fra at de kommer til å bli enda større når melken kommer, halleluja - de er jo enorme allerede nå! D cup er for lite, på tide med E-cup for de vanlige bh'ene mine.. og på en 180 cm/59 kg kropp så ser det ikke helt proporsjonert ut.. da tenker jeg mer på om det er sånn at de holder seg på minst E-cup etter at jeg har født og magen har forsvunnet, for nå som magen vokser så gjør det ikke så mye at de vokser også :)
Mamma gikk jo fra A cup til F cup etter to graviditeter.. så vi får vel se hvordan det står til med disse genene.

Jo, apropo ammebh'er og spennende.. så kjøpte jeg en fra The Luxurious Mama som kom i posten her om dagen. Ser ut som en vanlig bh og var ganske så fin synes nå jeg. Har jo ikke gått med den enda så kan ikke si så mye om komforten, men litt sexy er den ihvertfall :)

Den er kanskje bittelitt stor fortsatt, bestilte den i E-cup - så gjør ikke noe om puppene vokser seg litt inn i den, da kommer den til å sitte perfekt!

Generelt er det på tide å oppdatere bh utvalget i skapet mitt for de jeg har detter halve puppen ut av!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar