torsdag 12. september 2013

Gravid uke 23 - Hormonet Relaksin og Bekkenløsning

Det vonde jeg hadde på høyre side av magen tidligere denne uken har heldigvis ikke kommet igjen, det varte kun en dag og bra er jo det. Desto flere jeg prater med, desto mer usikker blir jeg på om det egentlig er gallen. I går var jeg hos kiropraktoren og hun lurte mer på om det kunne være blindtarmen.. ja, ja - så lenge det holder seg borte så er det vel ikke noen vits å spekulere på hva det var.

Var som sagt hos kiropraktoren i går og da sa hun at hun merket at bekkenet mitt var blitt mer bevegelig og at da har nok hormonet som heter relaksin kicket inn. Jeg har merket det i det siste at jeg er blitt mer øm i bekkenet og må passe meg litt for brå bevegelser. Det er fortsatt ikke noen farlig smerte så skal ikke klage, men merker at jeg må være litt forsiktig med å gå for lange strekninger om gangen.
Og apropo å ikke gå for langt, i dag når jeg kom til hunddagis så hadde noen forsøkt å stjele sykkelen min. De hadde forsøkt å få opp kodelåsen og ødelagt den sånn at det ikke gikk å få den opp! Jævla idioter!! så da endte det med at jeg måtte gå.. typisk, og det får jeg svi for nå utover dagen merker jeg, er mer stiv og har mer problemer med å røre på meg.

I morgen drar vi til Roma, så blir vel litt gåing da - får se hvordan det går.... :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar