mandag 16. september 2013

Gravid uke 24 (23+3) - Hovne føtter og krampe

I helgen var vi som sagt i Roma, men det ble ikke så mye gåing.. vi var egentlig bare på tennisklubben der turnering var, så null sightseeing faktisk. Hadde knallvær fredag og lørdag, men i går regnet det.

Har begynt å få hovne føtter igjen litt til og fra. Hadde på meg flystrømper når vi fløy, men hovnet opp litt alikevel. Jeg var allerede hoven før vi dro så har ikke bare med flyreisen å gjøre. Er vel kommet til det punktet i graviditeten hvor jeg kommer til å ha dette mer eller mindre hele tiden. Enn så lenge så er det ikke noe vondt. Det som derimot gjør vondt er krampene som kommer i både leggene og føttene! Mest i føttene, og det er tærne som kramper seg, oftest når jeg ligger på ryggen med beina høyt for å få igang blodsirkulasjonen. Men det er også til å leve med :)

Magen føles ut som den har satt i gang med en liten vokseperiode igjen seneste uken. Synes den har blitt tydelig større.
Og lilljenta sparker mer eller mindre hele tiden nå. Lurer egentlig på når hun sover? Må være på natten når jeg sover.. for så fort jeg er våken så kjenner jeg henne. Får håpe hun sover mer når hun kommer ut :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar