onsdag 25. september 2013

Gravid uke 25 - Sex og kynninger

I den første delen av graviditeten så syntes jeg sexen var bedre enn noen gang. I og med at jeg har vært så heldig å sluppet gravidkvalme eller andre gravidplager tidlig i graviditeten så har det for meg bare vært positivt for sexlivet. Jeg har hatt oftere og sterkere lyst. hele opplevelesen har vært bedre. Helt til nå.. eller er ikke sånn at det har blitt dårlig nå, men ettersom magen vokser og jeg opplever en del kynninger så påvirker det selve sexen merker jeg. Så fort kroppen spenner seg så strammer det til i magen og jeg får mer eller mindre alltid kynninger når orgasmen kommer. Så det legger en liten demper på det hele.

Nå som magen er tydelig gravid og vi kan kjenne lillisen sparke veldig ofte, så merker jeg på M at han synes det er litt ubehagelig med sex. Eller ubehagelig er nok et litt for sterkt ord, men han påvirkes nok mer enn meg av at han vet at det er en liten en inni magen i tillegg til at han ser at jeg huffer og akker meg over litt vondt både her og der og da tenker han at jeg ikke har så veldig lyst. Så da blir det til at det oftest er jeg som får ta initiativet. Ja, ja - får vel bare akseptere at han er litt redd for å gjøre noe feil helt enkelt og at det bare er for en periode.

Skal forresten på vanngymnastikken for første gang i dag. Det gleder jeg meg til :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar