mandag 9. september 2013

Gravid uke 23 - smerter i høyre side

I dag har jeg hatt ganske intense smerter på høyre side av magen, føles litt som når man har hold i siden bare sterkere og at det akutt stikker til mer innimellom. Det begynte å komme rundt lunsjtid på jobben og har nå vært der i mer enn 6 timer.. Det er ikke sånn at det kommer og går heller, smerten er der hele tiden. Gir det seg ikke i løpet av kvelden så får jeg nok ta meg en tur til jordmoren i morgen og sjekke.

Kan det være ligamentsmerter tro? Siden jeg er førstegangsgravid så er det vanskelig å vite.. Merker at smerten blir mer uutholdelig fordi jeg er bekymret for at det er noe alvorlig, får jeg bare bekreftet at det ikke er det så skal jeg nok holde ut! Men akkurat nå gjør det faktisk veldig vondt..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar