torsdag 2. mai 2013

Er det min tur nå?

RD 11, svakt pluss.
Etter tre tidligere forsøk som alle viste minus, har jeg nå for første gangen klart å få et pluss! offisiell testdag er først på mandag, RD 16, men klarte ikke å vente. Gjett om jeg ble sjokkert når det smøg inn et lite pluss på CB testen :) og nå er jeg livredd, tør ikke håpe.. leser jo alle disse forumene og bloggene med andre ivf'ere som tester pluss tidlig og så får en tidlig spontanabort.

Det er et helvete faktisk..

Gjorde ingen ny test i dag, men i morgen kommer jeg til å gjøre det. Da er jeg på RD 13.


Min definisjon av Rugerdag (RD) er at dag 1 er samme dag som ET, altså den dagen jeg fikk tilbake emryoet.

Denne gangen fikk jeg to stykker tilbake, det er første gangen. De tre første forsøkene var det bare ett egg som ble befruktet og som kunne settes tilbake. Denne gangen satt de inn to og ett til fryseren.

Det går altså framover :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar