torsdag 23. mai 2013

Gravid uke 6+6, TRØØØØØTT!

Veldig kjedelige dager for tiden, ikke noe spennende å fortelle om siden det eneste som skjer etter jobben er at jeg sover..

I går var det fotballkveld hjemme hos oss og da bestemte jeg meg for å legge meg i soverommet og titte på serier på Ipaden og lese litt i boka mi... gjorde ingen av delene, tenkte bare at jeg skulle hvile bittelitt først og våknet kl 22 når leiligheten var blitt stille igjen og det var slutt på alt fotballbrøl.

Den her dagen kommer nok mer eller mindre til å snegle seg avgårde. Skjer ikke noe spesielt på jobben heller som kan holde meg opptatt. Vil bare at det skal bli fredag!

En ting jeg har merket etter at jeg ble gravid er at jeg har mistet helt lysten på te. Tidligere så drakk jeg 2-3 store kopper om dagen, alltid en på morgenen på jobben og på ettermiddagen og innimellom på kvelden, men nå har jeg ikke lyst på det i det hele tatt. Har ikke drukket en kopp te på morgenen på flere uker. Nå er jo det bare bra iom at man skal kutte ned på både kaffe og te drikking under graviditeten, men jeg drikker uansett bare rødt te og det inneholder ikke noe kaffein.. og kaffe drikker jeg aldri.

Magen min fortsetter å stå rett ut på kvelden og er alltid veldig oppblåst så fort jeg har spist. Om det viser seg at det ikke er noe som lever i magen min i morgen så forstår jeg ingenting, da har i så fall kroppen min lurt meg trill rundt!

Dagen i dag har vært helt forferdelig. Jeg har ikke noe energi og holder hele tiden på å sovne foran dataen. Ikke mye gjort i dag må jeg si... eneste jeg kan tenke på er å få kommet meg hjem og sove..Zzzzzzzzz. Det her er den mest energiløse dagen hittils.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar