mandag 13. mai 2013

Gravid uke 5+3, Ny Ultralydstid

Da har jeg fått ny ultralydstid :) litt usikker på om det var bra eller ikke å få flyttet den fram  en og en halv uke for som de sa på klinikken så må vi være forberedt på at det er for tidlig å se noe.. og om det er det så kanskje det blir enda verre for da må man leve i den tron at det ikke blir noe istedenfor fortsatt å være i "alt er bare bra" tilværelsen. Jeg er faktisk forberedt på at de skal si at det bare er en svart hinne uten noe foster i. Det var jo sånn det var sist, vanskelig å virkelig tro at det skal gå annerledes denne gangen.

Iaf, 11 dager igjen til ultralyd - nå teller vi ned!

En annen sak, to ganger når jeg har pratet med klinikken så har jeg glemt å spørre hvor lenge jeg skal fortsette å ta Lutinuspillene.. jeg har fortsatt noen igjen så jeg har fortsatt med de hele tiden for å være på den sikre siden, men så behagelig er det ikke å gå med kladd i trusa hele tiden så kan man slippe så hadde jo det vært ganske deilig. Men, samtidig så er det litt skummelt også! tenk om det er de som gir gravidsymptomene og de forsvinner helt om jeg slutter, da vet jeg ikke hva jeg kommer til å tro.
Jeg har trappet ned sånn at jeg nå bare tar to om dagen i stedenfor tre.. så varer de litt lenger og i alle fall til jeg har gjort første ultralyden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar