mandag 6. mai 2013

Rugedag 16, offisiell testdag

Skrev i mitt første innlegg att jeg skulle teste igjen på RD 13 og det gjorde jeg. Samme CB test som på RD 11 og nå var pluss streken mye sterkere.

I helgen var jeg hjemme hos mamma og pappa, var på hytta og slappet av og prøvde å ikke tenke for mye på alt som kan "gå galt" framover. Fortalte det til mamma og pappa, at jeg hadde plusset. De ble glade, men ingen av oss tør å juble enda. Merker at alle er litt redde for å virkelig tro på resultatet.

Har nå gått hele helgen og kjent etter tegn.. kan jo bli sprø av det. Livredd for at de tegnene jeg har følt til nå som ømme pupper, småverk i magen og trøttheten plutselig skal forsvinne. Er nervøs hver gang jeg går på do også at det skal være noe rødt der.

Uansett, i dag hadde jeg offisiell testdag, og testet igjen klart positivt på morgenen :) så det er ingen tvil om at jeg for øyeblikket er gravid!

Har merket litt svagt, svagt farget utflod.. det som kommer ut igjen med Lutinusen.. helt fram til i går så har det vært helt hvitt, men nå kommer det bittelitt farget. Ikke noe blod enn så lenge, men heller ikke kritthvitt så nå begynner jeg å bekymre meg igjen.  Puppene er heller ikke like ømme lenger og i natt hadde jag ganske vondt i magen, som typiske menssmerter. Opplever også at det verker litt ekstra i den venstre eggstokken, det har det gjort i en uke ca. Ingenting på høyresiden. Da blir man jo paranoid at det skal være graviditet utenfor livmoren. Herregud, slutter man noen gang å bekymre seg??

Venter på at klinikken skal ringe tilbake så jeg kan få gitt beskjed om positiv test sånn at jeg vet hva som skjer framover. Har veldig lyst til å ta en HCG blodprøve for å iaf få bekreftet at det enn så lenge er en normal graviditet. Har spontanabortert tidligere og det var ingen hyggelig opplevelse å dra til legen for ultralyd for å titte på det man tror er begynnelsen på et foster og få beskjed om at det som er der inne er dødt..

Men den her gangen SKAL DET GÅ BRA! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar