torsdag 23. mai 2013

Gravid uke 7, Ultralyd!

Herregud, jeg er så nervøs.. to timer igjen til "heaven or hell" som M kalte det i går..
I går glemte jeg å ta Lutinus tabletten når jeg gikk og la meg og det er første gangen på 7 uker jeg ikke har tatt en tablett på kvelden og minst to ganger om dagen.. Så ble litt redd i dag morges at jeg hadde ødelagt alt sammen, ble litt paranoid og syntes puppene allerede var blitt mindre hovne.. de pleier alltid og være mest hovne på morgenen når jeg våkner..

Synes også det er veldig mye aktivitet i magen i dag, mye romling og småverk. Kan jo kanskje komme av at jeg er så inni granskauen nervøs!

Vi skal ha foreldrene til M på middag i kveld, og vi håper jo at vi kan komme med litt gledelige nyheter.. noe annet enn det og det føles om at alt kommer til å rase sammen.

To timer igjen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar