tirsdag 7. mai 2013

Graviditetsuke 4+4 (babyuke 2+2)

Akkurat nå så er jeg veldig bekymret.. i dag er utfloden som kommer med Lutinusen enda litt mer farget, ikke rød eller brun, men mer beige... Er absolutt ikke sikkert at det er noen fare, men jeg hadde heller foretrukket og ikke sett noe i det hele tatt.

Har ingen kjempesymptomer, litt mensenmage innimellom og kanskje litt større og hovne pupper, men ikke så veldig ømme lenger. I alle fall ikke like ømme som de er i begynnelsen av Lutinuskuren. Er absolutt ikke kvalm, men kanskje litt trøttere enn vanlig. I går la jeg meg før kl 22 og det er veldig uvanlig for å være meg. Tenker at det like gjerne kan skyldes all pollen.. selvom jeg ikke er allergisk:)

Dagene går fryktelig sakte og jeg klarer ikke å tenke på annet enn hva som skjer inne i magen min. I går var vi og kjøpte møbler til hytta vår som vi holder på å bygge. Det er jo egentlig fantastisk morsomt å holde på med og jeg elsker jo å innrede, men ikke en gang det får tankene og paranoian min til å forsvinne helt.

Alle blogginnlegg og forum jeg leser på så synes jeg de fleste er og tar HCG blodprøver eller tidlig VUL.. de insisterer på det.. jeg har også lyst, men har ikke så lyst til å insistere. Det er jo ikke så mye man får gjort uansett, det blir i så fall mer for bevisstheten - at man skal se om det ser ok ut akkurat der og da. Vi får se. Om fargen etter Lutinusutfloden blir mer og mer så kanskje jeg også kommer til å insistere...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar