mandag 20. mai 2013

Gravid uke 6+3

Helgen har vært ganske rolig på symptomfronten. Ikke noe nytt egentlig, har fortsatt hovne pupper og litt småverk i magen og trøtt. Eller egentlig trøttheten har forverret seg, i det hele tatt mye mindre energi og vil ofte helst bare legge meg på sengen og hvile. Merker det mest på morgenen, at jeg blir utrolig slapp så fort jeg ikke spiser med en gang jeg står opp. Men ikke noe kvalm.

Og så er jeg trøst! og jeg pleier aldri å være tørst. Jeg er en person som nesten utelukkende drikker kun når jeg spiser, aldri mellom måltidene, men nå så er jeg tørst veldig ofte.

Når det gjelder mat så har jeg mest lyst p bær og grønnsaker og salte ting. Ikke så veldig mye fet mat, helst fisk og grønnsaker. Nå er jeg glad i fisk og grønnsaker i vanlige fall også, men synes det har blitt ekstra tydelig de siste ukene. Jordbær har det gått mye av i det siste, kan gå og småspise litt av en eske hver dag, bra det begynner å bli sesong for det da :) Før spiste jeg det alltid med fløte og sukker, men nå har jeg mest lyst på de som de er, rett ut av kurven.

Og så skal vi på ultralyd på fredag, endelig inne i rett uke :) uken kommer til å føles uendelig, og dagene på jobben aaaaaltfor laaaaange! 3 hele arbeidsdager igjen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar