torsdag 16. mai 2013

Gravid uke 5+6, Trøtt og grinete!

Uff hvilken start på morgenen.. hunden vår opererte benet sitt for tre måneder siden og vi har holdt på med rehab siden det. Og i dag var det tid for rehab-besøk hos veterinæren for å sjekke status og prate om hva vi skal gjøre den neste perioden. Vi hadde tid 7:30 så det betydde en veldig tidlig morgen for vår del. Ikke rakk jeg å spise frokost og det merker jeg ikke er så veldig bra for tiden, blir fort litt uvel om det går for lang tid på morgenen innen mat. I tilleg så ble det stress for alt tok sånn tid, bilkøer og levere hunden på dagis, så tiden bare fløy forbi og jeg ble stresset over å komme så sent inn til jobben.

I tillegg var det noen små episoder som gjorde at jeg ble så sint at jeg holdt på å sprekke, lunta er fryktelig kort om dagen! Ikke så bra å få en sånn start på dagen, alt blir liksom feil. Bedre å bare smile og være glad og ta ting med ro så blir dagen så mye bedre :)

Er ekstra trøtt i dag merker jeg. Har vært på jobben en time og det eneste jeg har lyst til å er å gå og legge meg, hodet føles ut som ett tonn. Og så er det meningen at vi skal hjem til svigers og grille etter jobben, at noe som egentlig er koselig kan føles som ren tortur! Akkurat nå vil jeg jo bare sove og absolutt ikke være sosial og hyggelig!

Mamma og pappa kommer til helgen, det blir koselig :) De kommer med masse møbler som vi skal ta med ut til hytta vi bygger. Det skal bli veldig morsomt å få begynne å innrede! Og i sommer skal vi bo der ute tre uker på rad og bare kose oss og fikse med alt som behøver å fikses i et nybygd hus. Så i og med at vi kommer til å jobbe mye med huset pluss at jeg er gravid og ikke vil ligge så mye i solen p.g.a risiko for pigmentflekker, så spiller ikke ferieværet så stor rolle, kommer til å bli en herlig sommer uansett!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar