onsdag 22. mai 2013

Gravid uke 6+5

To dager igjen til ultralyd.. begynner å bli litt nervøs. Har ikke merket noe i magen i det siste, men i dag så har jeg hatt et par økter hvor det har gjort ganske vondt. Begynner med en gang å tenke at nå går det sikkert til helvete! Har ikke blødd en eneste dråpe til nå, og skulle jeg plutselig begynne så vet jeg ikke hva jeg gjør.

Men trøtt, det kan jeg konstantere at jeg fortsatt er! I går sov jeg fra vi kom hjem i 19:30 tiden etter å ha vært ute og spist, til M kom hjem fra trening i 22 tiden... og så var det bare å fikse litt smågreier og gå og legge seg. Får ikke gjort så mye på kveldene, å rydde hjemme er jo bare å glemme.. tar en titt på rotet og setter meg i sofaen i steden.

Begynner å føle meg litt småtjukk må jeg innrømme, liksom ingen gravidmage, bare småfet rundt magen. Blæh.. men er det noe levende der inne så er det jo hundre ganger verdt det!

Skulle ønske det ikke var noe jobb i morgen, at jeg bare kunne sove meg fram til fredag og ultralyden.. tiden går så saaaaakte, og jeg er livredd!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar